a
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  
Regulamin

 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin

Punkty : -
Posiada : dodatkowy rzut kostką
Ekwipunek : -

Regulamin Empty
PisanieTemat: Regulamin   Regulamin Empty1/7/2017, 13:30

REGULAMIN

1. Ogólne zasady
1.1. Nieprzeczytanie regulaminu nie upoważnia do nieprzestrzegania go.
1.2. Administrator to też człowiek, zatem posiada swoje prywatne życie i nie przebywa na forum 24/7.
1.3. Kultura to podstawa, więc prosimy o zachowanie jej w kontaktach z innymi użytkownikami.
1.4. Wszelkie spory rozwiązujemy poza SB, by nie zakłócać spokojnej atmosfery.
1.5. Jeśli chcesz porzucić postać, uprasza się o poinformowanie Administracji. Oszczędzicie nam dużo roboty, gdy powiadomicie nas w jakikolwiek sposób (na SB, PW itp.).
1.6. Po usunięciu użytkownika, wszystkie jego tematy, oprócz karty postaci, przenosi się do archiwum, gdzie potem zostają usunięte.
1.7. Uzupełnianie pól w profilu jest obowiązkowe.
1.8. W ciągu tygodnia po dodaniu Karty Postaci masz obowiązek założyć Arkusz MG i Kalendarz . Następnie po każdej zakończonej rozgrywce w czasie siedmiu dni uzupełniasz je krótką informacją o owej grze. Jest on niezbędny do prowadzenia dwóch Kont Specjalnych, które znajdują się na forum, aby urozmaicać grę użytkownikom, czyli w tym właśnie Tobie.
1.9. Co dwa miesiące, w pierwszy dzień danego miesiąca, Kalendarze i Arkusze MG są sprawdzane, a gracze, którzy nie mają ich uzupełnionych w spis swoich rozgrywek, dostają Ban na Mistrza Gry (Wodzireja). Zatem nawet jeśli użytkownik zaznaczy, iż pozwala na ingerencję tych Kont Specjalnych w fabułę swojej postaci, przy braku uzupełnionego Arkusza MG i Kalendarza, owa zgoda zostaje zablokowana/unieważniona na okres dwóch miesięcy. Po tym okresie Ban zostaje zdjęty bądź przedłużony ponownie do kolejnej kontroli, zależnie od tego czy gracz spisywał swoje gry, czy nie. Jedynie na eventach owe blokady nikogo nie obowiązują i MG (Wodzirej), mogą zawitać do gry każdego użytkownika.
1.10. Na forum uzupełnianie relacji jest obowiązkowe, ponieważ ułatwia to nawiązywanie kontaktu pomiędzy postaciami (każdy wie, co z kim ma). Oczywiście nie wymagamy tutaj od Was szczegółowych opisów, po prostu najważniejsze informacje. Co jakiś czas relacje będą czyszczone, aby uniknąć tasiemców w postaci mnóstwa stron. To samo dotyczy poszukiwań, zatem prosimy pisać czy są one aktualne czy nie. I uspokajamy, wszystko będzie w Archiwum, zatem bez stresu, a dodatkowo będziemy zawsze przypominać Wam o tych czystkach w Ogłoszeniu na Stronie Głównej.
1.11. Regulamin w każdym momencie może ulec zmianie, a Administracja jest zobowiązana do powiadomienia o tym użytkowników.
1.12. Prosimy regularnie sprawdzać Ogłoszenia, a zwłaszcza Ogłoszenia Administracji.

2. Rejestracja i konto
2.1. Login = imię i nazwisko postaci.
2.2. Prosimy, aby imiona na forum się nie powtarzały. W razie problemu przy wyborze, ktoś na SB na pewno doradzi.
2.3. Karty Postaci powinny zawierać najistotniejsze informacje, czyli mają być treściwe oraz nie za długie. Ma to pomóc nam wszystkim, a w szczególności Wam, użytkownikom, dlatego prosimy, abyście się nie rozpisywali na ileś stron A4. Karta ma za zadanie szybko oraz łatwo przedstawić postać, wobec tego rozpisywanie się zostawmy na fabułę, gdzie ową postać tak naprawdę się buduje.
2.4. Jeśli wiesz, że nie zdołasz zrobić KP od razu, a boisz się, iż ktoś zajmie Ci twarz sławnej osoby, możesz ją zarezerwować. Pamiętaj tylko, że rezerwacja wizerunku trwa siedem dni, po tym czasie ulega ona wygaśnięciu. Oczywiście można ją przedłużyć po konsultacji z Administracją.
2.5. Aby zacząć grę, Karta Postaci musi zostać zaakceptowana przez Admina.
2.6. Administracja nie jest zobowiązana zaakceptować każdej karty, jednak musi podać ku temu powód.
2.7. Przed akceptacją można udzielać się tylko na SB i w Rozrywce.
2.8. Każda postać musi zostać stworzona na osobnym koncie. Przy tym multikonto można założyć tylko wtedy, gdy poprzednimi postaciami gra się aktywnie. Maksymalna liczba postaci wynosi 3. Większą liczbę kont oraz płeć należy ustalić z Administratorem. I należy pamiętać, że aktywność każdego konta przy czystkach jest brana pod uwagę oddzielnie!
2.9. Obowiązujący rozmiar avatarów: 200x320.
2.10. Po zaakceptowaniu Karty Postaci, można jedynie raz zmienić wybrany wizerunek, zatem przemyśl dokładnie swoją decyzję.
2.11. Na forum wprowadzono LIMIT NA EGZOTYCZNE/ORIENTALNE WIZERUNKI. Więcej informacji na ten temat znajduje się TUTAJ.

3. Gra i terminy aktywności
3.1. Nie zaczynamy gry bez akceptacji KP poprzez Admina. Napisanie posta bez akceptacji zostanie ukarane upomnieniem (dotyczy również telefonów, relacji itp.).
3.2. Piszemy w 1 lub 3 osobie liczby pojedynczej. Rozumiemy, że nie każdy lubi mieć narzuconą narrację, więc to pozostawiamy Wam do wyboru.
3.3. W postach dotyczących gry, nie używamy emotikon.
3.4. Nie ma określonej długości postów, jednak prosimy, by nie były one za krótkie, zawierały dialogi, opisy uczuć i przemyślenia postaci.
3.5. Myśli postaci zaznaczamy kursywą, a dialogi zaczynamy od myślnika i piszemy pogrubioną czcionką, aby było czytelnie.
3.6. W postach dozwolone jest używanie wulgarnego języka oraz sceny erotyczne. Jednak pamiętając o młodszych użytkownikach, takie posty prosimy zaznaczać poprzez dodanie "+18" na jego początku lub poprzez [hide].
3.7. Zabrania się integrowania w grę innych użytkowników bez wcześniejszego uzgodnienia tego z graczami danego wątku w celu uniknięcia ewentualnych niesnasek.
3.8. Jeśli jakaś gra w danej lokacji nie została zakończona, po 14 dniach od ostatniego postu, ktoś inny może tam rozpocząć już swój wątek.
3.9. Wyrządzenie krzywdy innej postaci jest dozwolone tylko wtedy, gdy zostało to wszystko uzgodnione z właścicielem owej postaci.
3.10. Na dowód, że przeczytałeś regulamin, napisz na końcu swojej KP: "MOJE MIEJSCE, MÓJ DOM" w swoim ulubionym kolorze.
3.11. Na forum dozwolona jest bilokacja (granie w dwóch miejscach jednocześnie), a w wyjątkowych przypadkach (czyt. jeśli jedna gra idzie bardzo powoli, ponieważ partner od gry, rzadziej wchodzi na forum itp.), dostępna jest trilokacja (granie w trzech lokacjach jednocześnie). Przy tym na evenatch można grać niezależnie od wykorzystanej ilości miejsc na fabule.
3.12. Jeśli ktoś blokuje nam postać dłużej niż 72h, można opuścić grę.
3.13. Mimo, iż na forum obowiązuje czas rzeczywisty, ciążę oraz rozwój dziecka można skracać o połowę czasu. Nie chcemy narzucać konkretnych terminów, ponieważ wiemy, że każdy chce czegoś innego w fabule swojej postaci oraz lubi inne tempo w grze, zatem dajemy jedynie ograniczenie. Czyli ciąża musi trwać minimalnie cztery i pół miesiąca czasu rzeczywistego, zaś jeden rok musi wynosić minimalnie sześć miesięcy rzeczywistych.
3.14. Nienapisanie nawet jednego posta na fabule przez okres czternastu dni i jednoczesne niepoinformowanie w odpowiednim do tego temacie czy osobiście kogoś z Administracji, o swojej niedyspozycji, sprawia, że trafia się do grupy nieaktywnych, a używany wizerunek staje się dostępny dla innych. Sama postać zaś w przypadku nierozpoczęcia gry przez okres następnych dwóch tygodni, zostaje usunięta. W sumie daje to dwadzieścia osiem dni nieaktywności, po których następuje wykasowanie konta z listy użytkowników forum.
3.15. Osoby posiadające więcej niż 3 postaci na forum, mają dłuży okres przeznaczony na aktywność fabularną, mianowicie trzy tygodnie. Dlatego obowiązkowe jest podawanie w profilach wszystkich swoich multikont! W innym przypadku, Administracja nie bierze odpowiedzialności za pomyłki wywołane Waszymi przeoczeniami.
3.16. Maksymalny czas urlopu to sześć tygodni.
3.17. Po upłynięciu terminu nieobecności, użytkownik dostaje dodatkowe siedem dni na powrót do gry. Osoby posiadające więcej niż 3 konta, mają dwa tygodnie. Jeśli w tym czasie gracz, nie rozpocznie aktywności fabularnej, postać staje się nieaktywna i traci swój wizerunek.
3.18. Grę należy zacząć w ciągu siedmiu dni od zaakceptowania karty, inaczej po tygodniu bez rozpoczętej aktywności fabularnej trafia się do grupy nieaktywnych i tym samym wygląd postaci, zostaje zwolniony.

4. Konta Specjalne
4.1. Wodzirej (Mistrz Gry) został stworzony, aby urozmaicać Wam grę i ma prawo stać się każdym oraz w każdej chwili wejść do przeprowadzanej rozgrywki bądź w Informatorze zamieścić wydarzenie losowe. Co za tym idzie nie można ignorować jego postów. Niemniej jednak będzie to stosowane tylko wobec użytkowników, którzy wyrazili na niego zgodę. W Informatorach zaznaczacie również, na co zezwalacie MG, a na co nie. Pozwoli to uniknąć ewentualnych niezadowoleń z powodu interwencji. Ponadto zawsze, gdy uznasz swoją rozgrywkę za zbyt monotonną, wystarczy PW do jednego z Adminów, lub na konto MG, a my wszystkim się zajmiemy.
4.2. Postać Uniwersalna - konto stworzone na potrzebę użytkowników. Każdy gracz, ma do niego nieograniczony dostęp. PU, staje się każdym w zależności od Waszych potrzeb w danym momencie. Wobec tego może być babcią/dziadkiem/tatą/mamą/ciocią/wujkiem/byłym narzeczonym/szefem itd., kogo tylko potrzebujecie do urozmaicenia swojej gry. Dzięki temu, jeśli ktoś nagle zapragnie, by w jego rozgrywce pojawił się ktoś z rodziny czy ktokolwiek inny, nie musi udawać, iż owa osoba tam się znajduje, a wejść na konto PU i z niego przeprowadzać rozgrywkę. Hasło: mojemiejsce
4.3 XXXXX

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany całości lub części regulaminu.


Życzymy wszystkim udanej gry i zabawy <3
Administracja
Powrót do góry Go down
http://www.lovekrakow.aaf.pl/ http://www.lovekrakow.aaf.pl/ http://www.lovekrakow.aaf.pl/ http://www.lovekrakow.aaf.pl/
 

Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Moje miejsce, mój dom. :: Organizacyjne :: Dział Techniczny-